نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

نازنین عشق زندگی ما

4 ساله شدنت گلباررررران

1395/5/22 12:37
نویسنده : بابا و مامان
61 بازدید
اشتراک گذاری

                                         

                                          

                        روزی کـه به دنیا آمدی هـرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید کـه
                 آرامش بخش روح و روان کسی میشوی کـه با تو دنیا برایـش زیباتر است !
                                          بهانـه ی آرامشم تولدت مبارک …

                                        

تولدت مبارکککککک هستی من.

عشق من دختر گلم 4 ساله شدی .

دوست دارم شیرین زبون من تا بینهایت دنیابوسبوس

انشاللللللله به تمام ارزوهای قشنگت برسی گل مامان.

                                          دوست داریم تا بی نهایت دنیا مامان و بابامحبتمحبتمحبتمحبتمحبت                                                                                                                                                     

    

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فرشته
28 مرداد 95 1:08
خاله فدای دختر 4 ساله اش بشه
عمه جون
29 دی 95 8:36
عزیییززز من گللل من توولددت مباااارک انشالله همیشه سلااامت باشی عزیز دلم