نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

نازنین عشق زندگی ما

گذر زمان

1392/4/18 17:34
نویسنده : بابا و مامان
119 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم روزهایم بی محابا در حال عبور است و من نگران از آینده ای مبهم................

نگران از این که تو چه میشوی و ما چه میشویم.............و هراسان نگاهت می کنم و در ذهن روزهای سخت و آسانمان را مرور می کنم مثل یک فیلم کوتاه.

میترسم مادر............برای دوست داشتنت زمان کم بیاورم....میترسم ثانیه ها بگذرند وروزمرگی ها پاک کند از ذهنم کودکیت را...............

نگاهم می کنی..........پاک معصوم و عاشقانه به من می خندی به هراس هایم و دلخوری هایمآرام در گوشت می گویم

به چه می خندی تو؟به نگاهم که مستانه تو را باور کرد یا به  افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟خنده دار است بخندخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

متین من
22 تیر 92 15:33
متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوستان برای رای دادن گوشی تون بردارید 174 به 20008080200 ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید ممنونم