نازنین فاطمهنازنین فاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

نازنین عشق زندگی ما

11 ماه و سه روز

1392/4/26 16:01
نویسنده : بابا و مامان
95 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. این ماه ،ماه مبارک رمضان هست.و الانم 6 ماه رمضونه.مامانی امسال تونست تا الان همه ی روزهاش رو بگیره.لبخند تو هم خیلی دختر خوبی هستی .مامانی رو اذیت نمی کنی.موقع سحر ما خیلی آروم سحری می خوریم که تو بیدار نشی.صدای تلوزیونم  قطع می کنیم .فقط به خاطر تو .چون من خیلی دعای سحری رو دوست دارم ولی نمی تونم بشنوم چون تو بیدار میشیناراحت.دیشب دخملم تا ساعت 4 صبح با ما بیدار بودی .هر کار می کردیم نمی خوابیدی. وقتی من داشتم قرآن می خوندم ، می خواستی قران رو بگیری که بهت گفتم قرآن رو بوس کن و تو هم چند بار پشت هم بوسش کردی.تشویقآفررررررررررررررررررررررررین دختر نازم که بوس کردن رو یاد گرفتی.قلب

خدا فرشته کو چولوم رو 23 ماه رمضان  یعنی شب قدر به ما داد.فرشتهچه زود گذشتافسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران نفیسی
22 مرداد 92 18:48
تولدت مبارک عزیزم سلام ، وبلاگ فوق العاده ای دارید اگر می خواهید تمامی بازدید شما به پول تبدیل شود در پارس پا عضو شوید مثلا : 2000 بازدید کننده در روز = 40.000 ریال در این روش هیچ بنر و متنی در وبلاگ شما نمایش داده نمی شود و ضمنا راهنمای کار و درآمد زایی شما به طور کامل برایتان بعد از ثبت نام و در منوی کاربری تان موجود می باشد مطمئن باشید "شرکت پارس پا" منتظر شماست http://www.tinylord.com/4A به وبلاگ من هم سری بزنید و من را لینک کنید و خبرم کنید تا شما را لینک کنم http://high.loxblog.com
مامان آوينا
28 مرداد 92 9:07
عزيزم دخمل خيلي خوشگلي داريد خدا حفظش كنه ممنون كه به آويناي من سر زديد طاعاتتون قبول حتما واسه ديدن عكساي تولد نازنين ميام